Yleistieto | |
---|---|
Ajoneuvotyyppi | Henkilöauto |
Korimalli | Viistoperä |
Vuosi | 2018 |
Ajokilometrimäärä | 150 000 |
Huoltokirja | - |
Vetoakseli | Neliveto |
Vaihteisto | Automaatti |
Väri | Valkoinen |
Värispesifikaatio | - |
Rek.nro | 095HJG |
VIN | WAUZZZF58JA120142 Tarkista |
Historia | mnt.ee lkf.ee |
Kapasiteetti | 2995 cm³ |
---|---|
3.0 l | |
Teho | 260 kW |
Huippunopeus | 250 km/h |
Kiihtyvyys | 3.52 0-100km/h |
CO2 | 174 g/km |
Polttoaine | Bensiini |
---|---|
Polttoaineen kulutus | |
• Kaupungissa | 10.2 l/100km |
• Maantiellä | 6.2 l/100km |
• Keskinkertainen | 7.7 l/100km |
Kokonaispaino | 2230 kg |
---|---|
Tyhjäpaino | 1735 kg |
Kantokyky | 495 kg |
Jarrullinen perävaunu | 1900 kg |
Jarruton perävaunu | 750 kg |
Akselien määrä | 2 |
Akseliväli | 2831 mm |
Istumapaikkoja | 5 |
---|---|
Ovien määrä | 4 |
Pituus | 4733 mm |
Leveys | 1843 mm |
Korkeus | 1367 mm |
Tuotu valtiosta Saksa
Ajoneuvon sijainti: Viro
Rekisteröity: Viro
Silmapaistev auto ning põhjusega. Tegemist on täisvarustusega masinaga, sealhulgas ka sportdiferentsiaal (quattro sport differential), mis enamikel antud generatsiooni S5-tel ei ole, kuna tegemist oli kalli lisaga, kuid mõjutab oluliselt sõiduelamust. Autol oli Eestisse toomise hetkeni garantii, pärast seda käinud hoolduses ainult Audi esindustes (Tartus & Tallinnas). Lisaks on autole tehtud mõned OEM+ lisad: * Rehvirõhuandurid koos näidikupaneelis rõhkude kuvamisega (kaks komplekti, nii suve- kui ka talvevelgedel) * RS5 20" Gloss Black veljed, 265/30ZR20 suverehvidega (Hankook Ventus EVO 3) * Black optics: embleemid, esivõre, tailgate, väljalaske otsad ja spoiler lip * OEM RS5 paddle shifters koos carbon fiber sisuga. * Dünaamilised suunatule indikaatorid peeglites * Audi Sport numbrimärgialused. Auto on tehniliselt ja visuaalselt ideaalses* korras. Autot on hoitud hästi ning alati korralikult soojaks sõidetud enne vajutamist ning lastud ka jahtuda, kui vaja, enne seisma jätmist. Auto pole käinud ringrajal. Õlivahetusvälp muudetud 15k/1aasta peale (originaalis 30k / 2 aastat). Eestis tangitud ainult 98-ga. Auto hind uuena ~100 000 EUR. Vead: * juhi ukse lingi keyless sensor ei tööta ning vajab vahetust, võimalik et saan enne müüki vahetatud. Kõik teised uksed töötavad, seega ühe lingi sensorite küsimus. * ühel talveveljel täke Autol on hetkel peale pandud IE Stage 1 ECU ja Stage 2 TCU remap. Tegemist on väga turvaliste mappidega, mis on laialdaselt kasutuses üle maailma ning ei kombi auto võimekuse piire, mistõttu pole muret ka selles, et see autole liiga võiks teha. Sellest tulenevalt on auto võimsus ka natuke midagi muud kui tehasest väljudes (Mõõdetud 0-100 3.53s, 1/4 miil 11.56s). Auto ostjale annan kaasa ametliku Integrated Engineeringu OBD2 bluetooth dongle-i millega tarkvara uuendada või originaali peale tagasi minna soovi korral. Samuti on autol ära vahetatud õhufilter IE oma vastu. Originaal olemas ning tuleb kaasa. Kui soov autot originaalilähedasemana osta, siis võin hinnas vastu tulla ning tagasi paigaldada nii originaaltarkvarad kui ka õhu sissevõtu. Võib julgelt ühendust võtta lisaküsimuste korral.
Myyjä | Alar |
---|---|
Puhelinnumero | Näytä numero |
Tulos on likimääräinen ja lopullinen kuukausimaksu riippuu asiakkaan luottokelpoisuudesta. Rahoituspalvelun tarjoaja on Holm Bank AS. Tutustu ehtoihin ja tarvittaessa kysy neuvoa asiantuntijalta..
Lasketut tulokset ovat suuntaa-antavia, ja laskuri käyttää Liikenne- ja viestintäviraston tietoja.
Nämä tulokset ovat informatiivisia ja perustuvat "Moottoriajoneuvoverolaki 364 SE" -esitykseen.