Üldine info | |
---|---|
Sõidukitüüp | Sõiduauto |
Keretüüp | Sedaan |
Aasta | 1991 |
Läbisõit | - |
Hooldusraamat | - |
Vedav sild | Tagavedu |
Käigukast | Automaat |
Värv | Hall |
Värvi täpsustus | - |
Reg nr | 338BNN |
VIN | - |
Ajalugu | mnt.ee lkf.ee |
Maht | 6740 cm³ |
---|---|
6.7 l | |
Võimsus | 235 kW |
Tippkiirus | - |
CO2 | 0 g/km |
Kütus | Bensiin |
---|---|
Kütusekulu | |
• Linnas | - |
• Maanteel | - |
• Keskmine | - |
Täismass | 2785 kg |
---|---|
Tühimass | 2320 kg |
Kandevõime | 465 kg |
Sildade arv | 2 |
Teljevahe | - |
Istekohti | 5 |
---|---|
Uste arv | 4 |
Pikkus | 5280 mm |
Laius | 1890 mm |
Kõrgus | 1480 mm |
Toodud riigist Jaapan
Sõiduki asukoht: Eesti
Registreeritud: Eesti
Ajatu klassika, viimane sinivereliste ajastu ja täielikult käsitööna ehitatud Briti luksusauto koos oma eksklusiivsuse ja eripäradega. Bentley Turbo R on Rolls Royce Silver Spirit sportversioon. Ehk kere ja enamuste detailide poolest on ta Rolls Royce, erinevus seisneb sportlikumas interjööris, jäigemas seades vedrustuses ning ülelaetud turbomootoris. Turbo R tõstis Bentley brändi tuhast, ta oli esimest korda ajaloos "hästi sõitev" Rolls ja esimene nii elitaarne auto millega peeti stiilsemaks ise rooli istuda mitte taga sõita. Aastatel 1985-1997 tehti neid suurepäraseid autosid kokku umbes 6000 eksemplari. Antud auto on II generatsiooni mudel, ehk juba uuendatud interjööriga ning sõiduomadusi oluliselt parandava Active Ride aktiivvedrustusega. Pakutav meeleolu ja sõidust saadav emotsioon ei ole võrreldav Saksa luksusautodega, see kõik on lihtsalt nii teistmoodi. 6,75 liitrine turbomootor pakub täiesti piisava mineku ja ei häiri juhti ühegi üleliigse heliga. 660Nm väändemoment tundub igati rahuldav tulemus, et tagada sundimatu ja väärikas liikumine. Siin on kõik soliidne, alates ukse sulgumise klõpsust kuni isteasendini. Kõik mida autos sees näed on viimistletud Connoly naha, Wiltoni vaipade ja lakitud pähklipuiduga. Siin pole ainsatki juhuslikku või lohakat detaili ning ta ei meenuta oma olekuga ühtegi teist sama ajastu sõiduvahendit. Täiesti teine klass. Auto on kunagi Jaapanist toodud, kere on väga hästi säilinud, tavapäraseid roosteprobleeme ei ole, kuid värv on kergete päikesekahjustustega ning siit-sealt hakkab mingi kulumine välja paistma. Auto on olnud suviselt üsnagi igapäevases kasutuses juba umbes 10 aastat ja olen nautinud rohkem temaga sõitmist kui poleerimist. Daam on osutunud uskumatult töökindlaks ning tema remondikulud selle ajaga on olnud umbes poole väiksemad kui W126 Mercedesel. Tal on lisavarustuse toimimises mõned vigurid millega on lihtsam õppida elama kui neid remontida. Kuid mehaaniliselt on see täiesti pommikindel auto ja võrrelduna näiteks moodsa ajastu sakslastega on Turbo R pidamiskulud pigem nagu Sierral. Kogu selle suursugususe ja väärikuse juures on siiski samast klassist ka kütusekulu, sellega võiks arvestada. Auto müügiga ei ole mingit häda, lihtsalt ta ei ole enam ammu ainuke Bentley garaazis ja seetõttu saab viimasel ajal liiga vähe tähelepanu.
Müüja | Martin Ruud |
---|---|
E-post | Näita e-posti |
Tulemus on ligikaudne ning lõplik kuumakse sõltub kliendi krediidivõimekusest. Finantsteenuse pakkuja on Holm Bank AS. Tutvu tingimustega ja vajadusel pea nõu asjatundjaga. Haldustasu on 0,19% kuus laenusummast.
Arvutatud tulemused on ligikaudsed ja kalkulaator kasutab Transpordiameti andmeid.
Need tulemused on informatiivsed ja põhinevad "Mootorsõidukimaksu seadus 364 SE" eelnõul.