watch iconUuendatud a day agoparking iconPargitud 0 korda0

Tehniline info

Üldine info
SõidukitüüpSõiduauto
KeretüüpSedaan
Aasta1991
Läbisõit-
Hooldusraamat-
Vedav sildTagavedu
KäigukastAutomaat
VärvHall
Värvi täpsustus-
Reg nr338BNN
VIN-
Ajalugumnt.ee    lkf.ee
motor iconMootor
Maht6740 cm³
6.7 l
Võimsus235 kW
Tippkiirus-
CO20 g/km
fuel iconKütus
KütusBensiin
Kütusekulu
  •  Linnas-
  •  Maanteel-
  •  Keskmine-
weight iconMassid ja mõõdud
Täismass2785 kg
Tühimass2320 kg
Kandevõime465 kg
Sildade arv2
Teljevahe-
door iconKere ja istekohad
Istekohti5
Uste arv4
Pikkus5280 mm
Laius1890 mm
Kõrgus1480 mm

Lisainfo

Toodud riigist Jaapan

Sõiduki asukoht: Eesti

Registreeritud: Eesti


Ajatu klassika, viimane sinivereliste ajastu ja täielikult käsitööna ehitatud Briti luksusauto koos oma eksklusiivsuse ja eripäradega. Bentley Turbo R on Rolls Royce Silver Spirit sportversioon. Ehk kere ja enamuste detailide poolest on ta Rolls Royce, erinevus seisneb sportlikumas interjööris, jäigemas seades vedrustuses ning ülelaetud turbomootoris. Turbo R tõstis Bentley brändi tuhast, ta oli esimest korda ajaloos "hästi sõitev" Rolls ja esimene nii elitaarne auto millega peeti stiilsemaks ise rooli istuda mitte taga sõita. Aastatel 1985-1997 tehti neid suurepäraseid autosid kokku umbes 6000 eksemplari. Antud auto on II generatsiooni mudel, ehk juba uuendatud interjööriga ning sõiduomadusi oluliselt parandava Active Ride aktiivvedrustusega. Pakutav meeleolu ja sõidust saadav emotsioon ei ole võrreldav Saksa luksusautodega, see kõik on lihtsalt nii teistmoodi. 6,75 liitrine turbomootor pakub täiesti piisava mineku ja ei häiri juhti ühegi üleliigse heliga. 660Nm väändemoment tundub igati rahuldav tulemus, et tagada sundimatu ja väärikas liikumine. Siin on kõik soliidne, alates ukse sulgumise klõpsust kuni isteasendini. Kõik mida autos sees näed on viimistletud Connoly naha, Wiltoni vaipade ja lakitud pähklipuiduga. Siin pole ainsatki juhuslikku või lohakat detaili ning ta ei meenuta oma olekuga ühtegi teist sama ajastu sõiduvahendit. Täiesti teine klass. Auto on kunagi Jaapanist toodud, kere on väga hästi säilinud, tavapäraseid roosteprobleeme ei ole, kuid värv on kergete päikesekahjustustega ning siit-sealt hakkab mingi kulumine välja paistma. Auto on olnud suviselt üsnagi igapäevases kasutuses juba umbes 10 aastat ja olen nautinud rohkem temaga sõitmist kui poleerimist. Daam on osutunud uskumatult töökindlaks ning tema remondikulud selle ajaga on olnud umbes poole väiksemad kui W126 Mercedesel. Tal on lisavarustuse toimimises mõned vigurid millega on lihtsam õppida elama kui neid remontida. Kuid mehaaniliselt on see täiesti pommikindel auto ja võrrelduna näiteks moodsa ajastu sakslastega on Turbo R pidamiskulud pigem nagu Sierral. Kogu selle suursugususe ja väärikuse juures on siiski samast klassist ka kütusekulu, sellega võiks arvestada. Auto müügiga ei ole mingit häda, lihtsalt ta ei ole enam ammu ainuke Bentley garaazis ja seetõttu saab viimasel ajal liiga vähe tähelepanu.

Müüja kontaktandmed

MüüjaMartin Ruud
E-postNäita e-posti

Sõiduki taustakontroll

Väldi kulukaid probleeme, kontrollides auto ajalugu.

Telli raport
  • Läbisõidu tagasikerimine
  • Esinenud kahjustused
  • Salvestatud pildid
  • Tagasikutsumised ohutuse huvides
  • Sõiduki omanikuvahetused
  • Registreeritud vargused

Laenukalkulaator

500 €25000 €
6 Kuud120 Kuud

Intress

7.9%

Igakuine makse

453.87 €

Lepingutasu

30 € või 2%
Vaata lähemalt

Tulemus on ligikaudne ning lõplik kuumakse sõltub kliendi krediidivõimekusest. Finantsteenuse pakkuja on Holm Bank AS. Tutvu tingimustega ja vajadusel pea nõu asjatundjaga. Haldustasu on 0,19% kuus laenusummast.

Automaksu kalkulaator

Sisesta reg nr. andmete laadimiseks

Aastamaks

49.86 €

Registeerimistasu

724.25 €

Bentley Turbo R 1991


door iconTüüp
Sõiduauto
motor iconMootor
Bensiin
weight kg iconTäismass
2785 kg
co2 iconHeitgaasid
0 g/km

Arvutatud tulemused on ligikaudsed ja kalkulaator kasutab Transpordiameti andmeid.

Need tulemused on informatiivsed ja põhinevad "Mootorsõidukimaksu seadus 364 SE" eelnõul.