| Üldine info | |
|---|---|
| Sõidukitüüp | Sõiduauto |
| Keretüüp | Universaal |
| Aasta | 2015 |
| Läbisõit | 350 000 |
| Hooldusraamat | Jah |
| Vedav sild | Nelikvedu |
| Käigukast | Automaat |
| Värv | Must |
| Värvi täpsustus | - |
| Reg nr | 047MSG |
| VIN | WBA8J110X0K625124 Kontrolli |
| Ajalugu | mnt.ee lkf.ee |
| Maht | 1995 cm³ |
|---|---|
| 2.0 l | |
| Võimsus | 140 kW |
| Tippkiirus | 222 km/h |
| CO2 | 119 g/km |
| Kütus | Diisel |
|---|---|
| Kütusekulu | |
| • Linnas | - |
| • Maanteel | - |
| • Keskmine | 4.5 l/100km |
| Täismass | 2180 kg |
|---|---|
| Tühimass | 1680 kg |
| Kandevõime | 500 kg |
| Piduriga haagis | 1800 kg |
| Pidurita haagis | 750 kg |
| Sildade arv | 2 |
| Teljevahe | 2810 mm |
| Istekohti | 5 |
|---|---|
| Uste arv | 5 |
| Pikkus | 4633 mm |
| Laius | 1811 mm |
| Kõrgus | 1434 mm |
Toodud riigist Saksamaa
Sõiduki asukoht: Eesti
Registreeritud: Eesti
LCI ehk Facelift mudel, uuema ja töökindlama 140kw, B47D20A mootoriga. Hetkel all olevad naastrehvid on sõitnud ühe talve. Kaasa tulevad kolm kuud sõitnud suverehvid. Midagi "tegemist" ei vaja, auto on korras. Kett vahetatud Bimmer motorsis, arve olemas. Käigukasti õli vahetatud (Hõbenooles, 2024 sügis) Sisselaske kollektor vahetatud (MZ autos, 2024 sügis) Õlivahetused on tehtud Buumer autos. Õlivahetusi teen kas max iga 10K km tagant või siis igal kevadel ja sügisel. Viimane õlivahetus 07.11.2025, enne seda, 05.2025 (siis vahetati ka piduriõli ja tehti veermiku kontroll). Tootjatehase tagasikutsumise aktsiooni korras tehti Inchape'is 1) EGR vahejahuti vahetus, 2) juhi turvapadja kontroll (oli korras ja ei olnud vaja vahetada) ja 3) tarkvara uuendus. Kõigi tööde kohta arved olemas. Soovi korral saab huviline minna ka ostueelsesse kontrolli, et veenduda tehnilises seisukorras. https://www.lkf.ee/et/kahjukontroll - Sõiduk BMW 320D XDRIVE (047MSG) on liiklusregistris registreeritud ja ei ole osalenud üheski liikluskindlustuse juhtumis. Lisavarustus: https://bimmer.work/vin/kbff018e5b31d152ddc7992d43e39973a/options/ Müün, sest ei pea enam regulaarselt pikki vahemaid läbima ja ei tahaks linnasiseste sõitudega head autot kulutada. Vahetuse pakkumine pole ka keelatud (ei pea olema 1:1 vahetus). Hetkel tõmbab BMW n52, n55, b48, b58 mootorite poole Aastamaksu tasun loomulikult mina, reg tasu olen nõus pooleks tegema aga hinna osas ma rohkem vastu tulla ei saa. Sõidan siis pigem ise hea meelega edasi ja teen vahepeal lihtsalt mõned pikemad tiirud, et diiselmootorit õnnelikuna hoida.
| Müüja | Marko |
|---|---|
| Aadress | Tartu |
Tulemus on ligikaudne ning lõplik kuumakse sõltub kliendi krediidivõimekusest. Finantsteenuse pakkuja on Holm Bank AS. Tutvu tingimustega ja vajadusel pea nõu asjatundjaga. Haldustasu on 0,19% kuus laenusummast.
Arvutatud tulemused on ligikaudsed ja kalkulaator kasutab Transpordiameti andmeid.
Need tulemused on informatiivsed ja põhinevad "Mootorsõidukimaksu seadus 364 SE" eelnõul.