Vispārīga informācija | |
---|---|
Transportlīdzekļa tips | Vieglā automašīna |
Virsbūves tips | Sedans |
Gads | 1991 |
Odometrs | - |
Apkopes grāmata | - |
Piedziņa | Aizmugures piedziņa |
Ātrumkārba | Automātiskā |
Krāsa | Pelēks |
Krāsas specifikācija | - |
Reģ. nr. | 338BNN |
VIN | - |
Vēsture | mnt.ee lkf.ee |
Tilpums | 6740 cm³ |
---|---|
6.7 l | |
Jauda | 235 kW |
Maksimālais ātrums | - |
CO2 | 0 g/km |
Degviela | Benzīns |
---|---|
Degvielas patēriņš | |
• Pilsētas | - |
• Ārpilsētas | - |
• Vidējais | - |
Pilna masa | 2785 kg |
---|---|
Svars | 2320 kg |
Celtspēja | 465 kg |
Asis | 2 |
Riteņu bāze | - |
Sēdvietas | 5 |
---|---|
Durvis | 4 |
Garums | 5280 mm |
Platums | 1890 mm |
Augstums | 1480 mm |
No valsts Japāna
Transportlīdzeklis atrodas Igaunija
Reģistrēts Igaunija
Ajatu klassika, viimane sinivereliste ajastu ja täielikult käsitööna ehitatud Briti luksusauto koos oma eksklusiivsuse ja eripäradega. Bentley Turbo R on Rolls Royce Silver Spirit sportversioon. Ehk kere ja enamuste detailide poolest on ta Rolls Royce, erinevus seisneb sportlikumas interjööris, jäigemas seades vedrustuses ning ülelaetud turbomootoris. Turbo R tõstis Bentley brändi tuhast, ta oli esimest korda ajaloos "hästi sõitev" Rolls ja esimene nii elitaarne auto millega peeti stiilsemaks ise rooli istuda mitte taga sõita. Aastatel 1985-1997 tehti neid suurepäraseid autosid kokku umbes 6000 eksemplari. Antud auto on II generatsiooni mudel, ehk juba uuendatud interjööriga ning sõiduomadusi oluliselt parandava Active Ride aktiivvedrustusega. Pakutav meeleolu ja sõidust saadav emotsioon ei ole võrreldav Saksa luksusautodega, see kõik on lihtsalt nii teistmoodi. 6,75 liitrine turbomootor pakub täiesti piisava mineku ja ei häiri juhti ühegi üleliigse heliga. 660Nm väändemoment tundub igati rahuldav tulemus, et tagada sundimatu ja väärikas liikumine. Siin on kõik soliidne, alates ukse sulgumise klõpsust kuni isteasendini. Kõik mida autos sees näed on viimistletud Connoly naha, Wiltoni vaipade ja lakitud pähklipuiduga. Siin pole ainsatki juhuslikku või lohakat detaili ning ta ei meenuta oma olekuga ühtegi teist sama ajastu sõiduvahendit. Täiesti teine klass. Auto on kunagi Jaapanist toodud, kere on väga hästi säilinud, tavapäraseid roosteprobleeme ei ole, kuid värv on kergete päikesekahjustustega ning siit-sealt hakkab mingi kulumine välja paistma. Auto on olnud suviselt üsnagi igapäevases kasutuses juba umbes 10 aastat ja olen nautinud rohkem temaga sõitmist kui poleerimist. Daam on osutunud uskumatult töökindlaks ning tema remondikulud selle ajaga on olnud umbes poole väiksemad kui W126 Mercedesel. Tal on lisavarustuse toimimises mõned vigurid millega on lihtsam õppida elama kui neid remontida. Kuid mehaaniliselt on see täiesti pommikindel auto ja võrrelduna näiteks moodsa ajastu sakslastega on Turbo R pidamiskulud pigem nagu Sierral. Kogu selle suursugususe ja väärikuse juures on siiski samast klassist ka kütusekulu, sellega võiks arvestada. Auto müügiga ei ole mingit häda, lihtsalt ta ei ole enam ammu ainuke Bentley garaazis ja seetõttu saab viimasel ajal liiga vähe tähelepanu.
Pārdevējs | Martin Ruud |
---|---|
E-pasts | Rādīt e-pastu |
Rezultāts ir aptuvens, un gala ikmēneša maksājums ir atkarīgs no klienta kredītspējas. Finanšu pakalpojumu sniedzējs ir Holm Bank AS. Iepazīstieties ar nosacījumiem un, ja nepieciešams, konsultējieties ar ekspertu.. Administrācijas maksa ir 0,19% mēnesī no aizdevuma summas.
Aprēķinātie rezultāti ir aptuveni, un kalkulators izmanto datus no Transporta pārvaldes.
Šie rezultāti ir paredzēti tikai informatīviem nolūkiem un ir balstīti uz likumprojekta "Mehānisko transportlīdzekļu nodokļa likums 364 SE" projektu.