Üldine info | |
---|---|
Sõidukitüüp | Sõiduauto |
Keretüüp | Kaubik |
Aasta | 2020 |
Läbisõit | 67 000 |
Hooldusraamat | Jah |
Vedav sild | Tagavedu |
Käigukast | Automaat |
Värv | Valge |
Värvi täpsustus | - |
Reg nr | 299GMN |
VIN | - |
Ajalugu | mnt.ee lkf.ee |
Maht | 2998 cm³ |
---|---|
3.0 l | |
Võimsus | 100 kW |
Tippkiirus | 160 km/h |
CO2 | 0 g/km |
Kütus | CNG (surugaas) |
---|---|
Kütusekulu | |
• Linnas | 10.0 l/100km |
• Maanteel | 8.0 l/100km |
• Keskmine | 9.0 l/100km |
Täismass | 3500 kg |
---|---|
Tühimass | 2765 kg |
Kandevõime | 735 kg |
Piduriga haagis | 3500 kg |
Pidurita haagis | 750 kg |
Sildade arv | 2 |
Teljevahe | 3520 mm |
Istekohti | 3 |
---|---|
Uste arv | 5 |
Pikkus | 6047 mm |
Laius | 2010 mm |
Kõrgus | 2660 mm |
Toodud riigist Rootsi
Sõiduki asukoht: Eesti
Registreeritud: Eesti
Facelifti ja uue sisuga mudel (täiesti uued müüdavad Iveco kaubikud on samasuguse facelifti ja sisuga). Väikese läbisõidu ning mugava varustusega Iveco kaubik (mootor CNG gaasiga + tagavaraks 15L bensiinipaak kui CNG tanklat ei ole läheduses). Ökopill - tarbib ca 8,5-10kg gaasi saja km kohta - ehk siis tuleb soodsam kui diisliga. Puuduvad diislile omased probleemid (tahmafiltrid ja adblue). 3 liitriline mootor on haagise vedamiseks jõuline - 350nm väänet (sama nagu diislil). Mootor on jõuline ja vaikne. Toodud Rootsist - seal oli üks omanik (Kalmari maakonna omavalitsus). Ei ole avariiline. Eestis teostatud hooldus ja kontroll Iveco Laagri esinduses. Järgmine ettenähtud korraline hooldus läbisõidul 90t km. Erksa minekuga mootor on soodsam sõita kui diisliga (lisaks puuduvad adblue jms süsteemid mis diislil). Lisaks gaasile on kaubikul eraldi 15 liitrine bensiinipaak - seega ei pea muretsema, kui ei jõua gaasi tankima - mootor lülitub gaasi lõppedes automaatselt bensiinile. Uuest peast on CNG gaasisüsteemiga kaubik kallim kui diiselmootoriga kaubik. Vajadusel saab paigaldada kärukonksu (investeering 480 eurot koos käibemaksuga - Tespera OÜ hinnapakkumine) ning vedada haagist täismassiga 3500kg - Iveco on üks vähestest kaubikutest, mis võimaldab sellist haagist legaalselt vedada. Antud mootor on haagise vedamiseks jõuline - 350nm väänet. Kaasa eraldi velgedega korralikud talverehvid (suverehvid said just alla ära paigaldatud) - seega hooajaline rehvivahetus on kiire, mugav ja annab rahalise säästu. Tutvuda saab Rocca Al Mares või Keilas
Müüja | Tommy Truup |
---|---|
Telefon | Näita numbrit |
E-post | Näita e-posti |
Tulemus on ligikaudne ning lõplik kuumakse sõltub kliendi krediidivõimekusest. Finantsteenuse pakkuja on Holm Bank AS. Tutvu tingimustega ja vajadusel pea nõu asjatundjaga. Haldustasu on 0,19% kuus laenusummast.
Arvutatud tulemused on ligikaudsed ja kalkulaator kasutab Transpordiameti andmeid.
Need tulemused on informatiivsed ja põhinevad "Mootorsõidukimaksu seadus 364 SE" eelnõul.