Kõigi aegade dünaamilisim 911 Carrera S: võimsam, kiirem ja elegantsem
· Märkimisväärselt kasvanud võimsus võrreldes eelmise versiooniga
· Turboülelaadimisega 3,-liitrine boksermootor, 353 kW (48 hj) ja 8-käiguline PDK
· Oluliselt laiendatud põhivarustuse nimekiri
· Lai valik lisavarustust sõidudünaamika ja mugavuse parendamiseks
Fotod: Porsche Newsroom
Porsche 911 mudelivalikusse lisandub uus Carrera S. 353 kW (480 hj) arendava 3,0-liitrise turboülelaadimisega boksermootori ja laiendatud põhivarustusega mudel paigutub 911 Carrera ja 911 Carrera GTS-i vahele. Parendatud suutlikkuse ja sõidudünaamika poolest edestab uudismudel tuntavalt oma eelkäijat. Võrreldes 911 Carreraga annavad olulist lisaväärtust võimsuse märkimisväärne kasv ja lisavarustuse valik.
Porsche toob taas välja 911 Carrera S-i. Carrera mudelivalikus täidab see tühimiku 911 Carrera ja 911 Carrera GTS T-Hybridi vahel. Jõuallikat on märkimisväärselt täiustatud ning see arendab nüüd niisugusel tasemel suutlikkust, mis varem iseloomustas eelmise põlvkonna Carrera GTS-i. 911 Carreraga võrreldes pikem põhivarustuse nimistu ja märgatavalt laienenud isikupärastamisvõimalused teevad sellest Carrera mudelkonna uue ahvatleva liikme. Sportauto on saadaval nii kupee kui ka kabrioletina.
Legendaarset 3,0-liitrist topeltturboga kuuesilindrilist boksermootorit täiustati uue 911 Carrera S-i tarvis põhjalikult. Tulemuseks on kaalukas võimsuselisa koos heitmehulga samaaegse kahanemisega. Mootor arendab 353 kW (480 hj) võimsust ehk 22 kW (30 hj) varasemast enam, ja 530 Nm pöördemomenti. Täiendava võimsuse ja tõhususe saavutamiseks paigaldas Porsche muuhulgas mootorile uued turboülelaadurid ning optimeeris ulatuslikult põlemisõhu jahutamist. Uus sportauto põhineb eelmise põlvkonna 911 Turbo mudelite disainil. Uus 911 Carrera S kupee suudab nullist kiiruseni 100 km/h jõuda 3,3 sekundiga ning saavutab tippkiiruseks 308 km/h. Porsche kaheksakäiguline topeltsiduriga käigukast PDK hoolitseb veojõu ratastele jõudmise eest.
Ulatuslik põhivarustuse nimistu, eksklusiivsed lisad
Porsche laiendas märgatavalt Carrera S-i põhivarustust, mis sisaldab nüüd 20-/21-tolliseid Carrera S-i velgesid koos vastavate rehvidega, hõbedaste summutiotstega sportlikku väljalaskesüsteemi ja Porsche täiustatud kurvistabiilsuse juhtsüsteemi (PTV+) – mis ei ole saadaval tavalisele Carrerale. Uus pidurisüsteem parendab oluliselt sõidudünaamikat. Süsteem on tuttav 911 Carrera GTS-ilt ning kuulub põhivarustusse koos punaste pidurisadulate, 408-millimeetrite eesmiste ja 380-millimeetriste tagumiste piduriketastega, tagades väljapaistvad aeglustuse näitajad. Saadaval on veel teisigi suutlikkust parendavaid lisasid. Kliendi soovi korral pakub Porsche ringrajal läbiproovitud keraamilisi komposiitpidureid (PCCB) ja sportvedrustust (PASM), viimase puhul on kere 10 millimeetrit võrra madalamale lastud ning pööravad ka tagarattad. Amortisaatorite hüdraulikat on võrreldes eelmise mudeliga võrreldes optimeeritud, pakkudes veelgi paremat juhitavust koos kasvanud täpsuse ja reaktsioonivõimega. Roolisüsteem, sealhulgas tagarattaroolimine, on vahetum ning muudetud on ka esisilla kinemaatikat. See tagab veelgi vilkama ja vahetuma juhitavuse, parandades samal ajal stabiilsust suurtel kiirustel.
Elegantne interjöör
Carrera S-ile kohased kõrged standardid kvaliteedi ja eksklusiivsuse osas hakkavad samamoodi silma auto sisemuses. Must nahksisustuse pakett kuulub põhivarustusse. Istmed, peatoed, armatuurlaud, uksepaneelid ja soovi korral ka kupee tagaistmed on kõik kaetud siledapinnalise nahaga. Sarnaselt kõigile teistele Carrera mudelitele on allaklapitavad tagaistmed saadaval lisatasuta ja pakuvad alternatiivi tavalisele kahe istmega reisijateruumile. Kabriolett varustatakse alati tagaistmetega.
Võimalik on nahka sisekujunduses ka laiemalt kasutada ning katta sellega lisaks veel kindalaeka kaas, küljepaneelid ja istmete küljed. Soovi korral lisab Porsche nahkpolstrile hallis kontrasttoonis (Crayon) tepingud. Kogu mudelkonda iseloomustav laiendatud põhivarustus jõuab suures osas ka Carrera S-ile. Sinna kuuluvad sellised elemendid nagu LED-maatriksesituled ja mobiiltelefoni juhtmevaba laadimine. Lisade seast leiame esisilla tõstesüsteemi, uuenduslikud HD-LED-maatriksesituled ja Sport Chrono-paketi, viimane sisaldab ka rajapäevadel tarvilikku rakendust Porsche Track Precision.
Uus 911 Carrera S on nüüdsest tellitav tagaveolisena nii kupee- kui ka kabriolettkerega. Kupeekerega 911 Carrera S-i hinnad Eestis koos käibemaksu ja riigikohase varustusega algavad 157 140 eurost, kabrioleti puhul alates 171 680 eurost.
Lähemat infot ning foto- ja videomaterjali leiate Porsche meediakeskusest aadressil newsroom.porsche.com
Porsche 911 Carrera S (WLTP, esialgsed väärtused): keskmine kütusekulu 10,9–10,3 l/100 km, keskmine CO2 heitkogus 246–233 g/km, CO2 klass G
Porsche 911 Carrera S Cabriolet (WLTP, esialgsed väärtused): keskmine kütusekulu 10,8–10,5 l/100 km, keskmine CO2 heitkogus 244–238 g/km, CO2 klass G
Kui väärtused on toodud vahemikena, ei kehti need ühe konkreetse üksiksõiduki kohta ega ole osa pakutavast mudelivalikust. Need on mõeldud ainult erinevate sõidukitüüpide võrdlemiseks. Täiendav varustus ja tarvikud (lisaosad, rehvimõõdud jne) võivad muuta sõiduki selliseid näitajaid nagu mass, veeretakistus ja aerodünaamika. Need tegurid, samuti ilm, liiklusolud ja sõidumaneer võivad mõjutada auto kütuse- või elektrikulu, CO2 heitme kogust, sõiduulatust ja suutlikkuse näitajaid.